Monday, August 04, 2008

tiredness

Taubat
Penyanyi : Opick
Wahai Tuhan jauh sudah
Lelah kaki melangkah
Aku hilang tanpa arah
Rindu hati sinarmu
Wahai Tuhan aku lemah
Hina berlumur noda
Hapuskanlah terangilah
Jiwa di hitam jalanku
Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa
Ya Rabbi ijinkanlah
Aku kembali padaMu
Meski mungkin takkan sempurna
Aku sebagai hambaMu
Ampunkanlah aku
Terimalah taubatku
Sesungguhnya engkau
Sang Maha Pengampun Dosa
Berikanlah aku kesempatan waktu
Aku ingin kembali
Kembali kepadaMu
Dan mungkin tak layak
Sujud padaMu
Dan sungguh tak layak aku



hmm.. i really dun like the current environment. i hate it. sume org stress dgn exam. sy juge. tapi tolonglah...

"ya Allah.. kuatkan lah iman ku. terimalah taubatku.. berikan lah aku kekuatan menghadapi hari2 yg mendatang.."


~1 week to exam stress~

5 Comments:

At 11:18 AM, Blogger snowflakes said...

sabar ye farah..lpas exam jom ronggeng dgn masni!!

 
At 2:16 PM, Blogger frhyh said...

lyana...
nak sgt ronggeng.. x sabar gell nk abes exam.. x tenang idop aku now.. haih..
nnt da abes exam aku roger2 :)

 
At 4:39 PM, Blogger Afiqah Ayob said...

jgn luper roger aku skali
bley kite kuar same
huhuh

 
At 10:58 PM, Blogger frhyh said...

fiqah...
ko x tau ribut taufan yg melanda skrg nih.. kami sume tensi!! kenape la ms ni gak nk jadi. aiyaa...

okeh.. meh main roger2.. ahaha

 
At 12:45 PM, Blogger Afiqah Ayob said...

ribut taufan pe lak time2 peksa nih
takde masok buletin utame pon
adoi la
byk2 bersabar ek
dugaan tuh namenye
kalu rase tensi sampai nak tembak pale sampai pecah, diagnosis aku adelah cluster headache
huhuh
u know im always here kan
kalu tension dan bosan, let me know la k
hugssss

 

Post a Comment

<< Home