Monday, March 15, 2010

it's back!!

A book is the only place in which you can examine a fragile thought without breaking it, or explore an explosive idea without fear it will go off in your face. It is one of the few havens remaining where a man's mind can get both provocation and privacy. ~Edward P. Morgan



well, call me a nerd but i still gonna tell this. it's back! earlier than expected some more!

WHAT is back? KLIBF 2010 is back. for those who do not know, it is an annual event, being 29th time this year, it wl b held at PWTC as usual from 19-28 March 2010. those who are still blur, KL International Book Fair it is. hehe.. macam gempak je kan.

nway, i've been there for two consecutive years while i was studying in BJ. had good bargain to buy medical books (why medical books cost so much? boleh bankrupt tau). i missed this event last year since i was in Seremban. quite far to travel all the way if got nothing to buy (n busy clinical phase student). but since this year, at this moment i am in KL temporarily, n got nothing to do, i think i dun wanna miss this event. jalan2 tgk buku pun jadi la, ahaqs (well, thinking of financial status kan). tapi tapi.. siapa nk teman kan saya please3? hehe...



hmm.. just a brief update of myself, i m currently in KL maybe for another week. got family matters to settle. owh.. bosannya menanam anggur yg x akan berbuah...



¬ owh April, cepat la tiba... =) =) =)




Labels:

2 Comments:

At 11:37 PM, Blogger LiTtLe SoLdieR oF aLmiGhTy said...

kak farah.. saya nak ikot :P
erm medical book sangat mahal..
mine byk je yg photocopy even my cousin kate boleh jadi ilmu nye jd kurg sket.. haha.. btw selamat lar melawat dunia buku yg boleh buat kak farah rambang mata :P

miss time when we hang out at midval :( nnt dh keje mesti u dh bz tahap max...

Allah bless n protect u always :)

 
At 7:42 AM, Blogger tmc said...

uuu!! farahiyyah!! whats in aprilllll!!!???=D

 

Post a Comment

<< Home